Sillamäe sadama SilSteve´i terminali platsil seisab mere ääres tihedalt üksteise kõrval ligikaudu 25 000 uhiuut sõidukit, mis ootavad edasitoimetamist Venemaale.
Kuna ka Venemaal on autode müük järsult langenud, on paljud Läänemere sadamad muutunud hiigelparklateks, kus Vene turu jaoks toodetud autod ootavad paremaid aegu, kirjutas Põhjarannik.
Sillamäe sadama juhatuse esimees Margus Vähi ütles, et saabunud autod on valmistatud Aasias ja need on meritsi toimetatud praegu paljudesse Läänemere sadamatesse. "Autosid on peale meie täis Paldiski, Kotka, Hanko, Göteborgi, Malmö ja mitmed teised sadamad," märkis Vähi.
Tema sõnul on kõik need viimaste kuude jooksul suurte praamidega saabunud autod toodetud Venemaa turu jaoks, ent kuna majanduslanguse tõttu on sealgi autode müük langenud, siis on tekkinud vajadus puhvri järele, kus neid vahepeale ladustada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sadamajuhi sõnul on osa autosid õnnestunud tasapisi ka Venemaale ära vedada.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.