Sillamäe sadama SilSteve´i terminali platsil seisab mere ääres tihedalt üksteise kõrval ligikaudu 25 000 uhiuut sõidukit, mis ootavad edasitoimetamist Venemaale.
Kuna ka Venemaal on autode müük järsult langenud, on paljud Läänemere sadamad muutunud hiigelparklateks, kus Vene turu jaoks toodetud autod ootavad paremaid aegu, kirjutas Põhjarannik.
Sillamäe sadama juhatuse esimees Margus Vähi ütles, et saabunud autod on valmistatud Aasias ja need on meritsi toimetatud praegu paljudesse Läänemere sadamatesse. "Autosid on peale meie täis Paldiski, Kotka, Hanko, Göteborgi, Malmö ja mitmed teised sadamad," märkis Vähi.
Tema sõnul on kõik need viimaste kuude jooksul suurte praamidega saabunud autod toodetud Venemaa turu jaoks, ent kuna majanduslanguse tõttu on sealgi autode müük langenud, siis on tekkinud vajadus puhvri järele, kus neid vahepeale ladustada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sadamajuhi sõnul on osa autosid õnnestunud tasapisi ka Venemaale ära vedada.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.