Sillamäe sadama SilSteve´i terminali platsil seisab mere ääres tihedalt üksteise kõrval ligikaudu 25 000 uhiuut sõidukit, mis ootavad edasitoimetamist Venemaale.
Kuna ka Venemaal on autode müük järsult langenud, on paljud Läänemere sadamad muutunud hiigelparklateks, kus Vene turu jaoks toodetud autod ootavad paremaid aegu, kirjutas Põhjarannik.
Sillamäe sadama juhatuse esimees Margus Vähi ütles, et saabunud autod on valmistatud Aasias ja need on meritsi toimetatud praegu paljudesse Läänemere sadamatesse. "Autosid on peale meie täis Paldiski, Kotka, Hanko, Göteborgi, Malmö ja mitmed teised sadamad," märkis Vähi.
Tema sõnul on kõik need viimaste kuude jooksul suurte praamidega saabunud autod toodetud Venemaa turu jaoks, ent kuna majanduslanguse tõttu on sealgi autode müük langenud, siis on tekkinud vajadus puhvri järele, kus neid vahepeale ladustada.
Sadamajuhi sõnul on osa autosid õnnestunud tasapisi ka Venemaale ära vedada.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.