• 19.01.09, 18:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Moskva lennujaam ei saada enam kadunud pagasit reisijale

Moskva lennujaamas öeldakse kadunud pagasiga reisijale, et kui kohver leitakse, peab ise sellele järele tulema, sest võimud asusid rakendama viis aasta vana määrust, mille koheselt peab inimene oma pagasiga isiklikult tolli läbima.
Muudatus tekitab Moskva lennujaamas segadust, kirjutas The Moscow Times. Üheski teises Euroopa lennujaamas ei pea kadunud pagasil reisijad ise järel käima.
Seni kirjutasid reisijad lennufirmadele volituse pagasiga tolli läbimiseks. „See volitus ei anna õigust pagasiga tollist läbi minna, enne käituti illegaalselt,“ ütles Šeremetjevo lennujaama tolliametnik Aleksei Fomin.
Sellise korra kehtestab 2003. aasta määrus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lufthansa ja Swiss International Air Lines kompenseerivad edaspidi takso kulud, kui klient tuleb oma kadunud kohvrile järele. British Airways kompenseerib transpordikulu.
Samas Aeroflotei ole muudatusest kuulnudki ja nemad viivad ikka kadunud pagasi kliendini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele