Scania Eesti AS müügi- ja turundusjuht Alar Prääm usub, et järgmisel aastal langeb tarbesõidukite müük veel 30%.
„Turg on languses. Palju sõltub majandusolukorrast. Kui on kaupu mida vedada, siis on nõudlust ka veokite järele. Kõik sõltub sellest, kas 2009. aasta teisel poolel tuleb väike taastumine või ei.
Tarbesõidukitest kukkus mullu enim kukkus busside müük - 57%. Enim - pea neli korda - suurte ehk üle 32 kohaga busside müük. Turuliider selles vallas Scania, kelle müük langes 75% 61 bussilt 15ni. „Eks see sõltub hangetest,“ selgitas Prääm. Ta lisas, et Eesti bussiturg on väga väike ja palju mõjutavad üksikud tehingud ja näiteks see palju Tallinna Autobussikoondis busse ostab.
Samas, kui üldiselt langes raskeveokite müük 31%, siis Scania piirdus 18% langusega, mis oli üks väiksemaid. „Selle koha pealt on õnnestunud aasta. Pakume klientidele komplektset lahendust, vana veoki tagasiost ja finantseerimist,“ ütles ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.