• 13.01.09, 17:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Indoneesia ei saa merereformidega hakkama

Indoneesia tunnistas peale 260 inimesega praamiõnnetust, et on käivitanud viimase nelja aasta jooksul vaid pooled planeeritud merereformidest, 
Transpordiminister Jusman Djamal teatas, et põhja läinud Teratai Prima pardal olijatest on kadunud 245 inimest, päästeti 22 inimest, vahendas Finacial Times.
Minister sõnas, et ootamas on sadamate reform. „Oleme teinud vaid 40-50 vajalikust,“ lisas ta.
Laevad on 17 500 saarega riigis olulised transpordivahendid. Kuid seadused ja nende rakendamine on lünklik, mis tähendab, et uppuvad laevad on tavalised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele