• 13.01.09, 17:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Indoneesia ei saa merereformidega hakkama

Indoneesia tunnistas peale 260 inimesega praamiõnnetust, et on käivitanud viimase nelja aasta jooksul vaid pooled planeeritud merereformidest, 
Transpordiminister Jusman Djamal teatas, et põhja läinud Teratai Prima pardal olijatest on kadunud 245 inimest, päästeti 22 inimest, vahendas Finacial Times.
Minister sõnas, et ootamas on sadamate reform. „Oleme teinud vaid 40-50 vajalikust,“ lisas ta.
Laevad on 17 500 saarega riigis olulised transpordivahendid. Kuid seadused ja nende rakendamine on lünklik, mis tähendab, et uppuvad laevad on tavalised.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele