• 13.01.09, 17:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Indoneesia ei saa merereformidega hakkama

Indoneesia tunnistas peale 260 inimesega praamiõnnetust, et on käivitanud viimase nelja aasta jooksul vaid pooled planeeritud merereformidest, 
Transpordiminister Jusman Djamal teatas, et põhja läinud Teratai Prima pardal olijatest on kadunud 245 inimest, päästeti 22 inimest, vahendas Finacial Times.
Minister sõnas, et ootamas on sadamate reform. „Oleme teinud vaid 40-50 vajalikust,“ lisas ta.
Laevad on 17 500 saarega riigis olulised transpordivahendid. Kuid seadused ja nende rakendamine on lünklik, mis tähendab, et uppuvad laevad on tavalised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele