Sõidukigruppidest vähim ehk keskmiselt 31% kukkus raskeveokite müük. Volvo võis rõõmus olla, et nende müük kukkus vaid 7%, ülemöödunud aasta 279 veoki asemel müüdi mullu vaid paarkümmend veokit vähem.
Volvo Estonia tegevdirektor Johannes Kjellgren selgitas, et Volvo Estonia head tulemused 2008. aastal näitavad, et neil on hea tooteprogramm, mida kliendid hindavad. „See on peamine põhjus, miks oleme viimastel aastatel stabiilselt suutnud kasvada,“ lisas ta.
Ka tõi ta välja, et Volvo mudelivalik on modernsem ning konkurentsivõimelisem kui kunagi varem. Veokite kõrge kvaliteet, madal kütusekulu ja väärtustatus järelturul on klientidele tähtsad ning aitavad neil kasumlikud olla. Lisaks veokitele on tähtis ka teenused ning tooted, mis tagavad veoki teel püsimise.
„2008. aastal oleme märgatavalt täiustanud oma teenindusvõrku – lisaks Tartu keskusele avasime täiesti uued keskused Tallinna lähedal Rae tehnopargis ja Pärnumaal Sauga alevikus, mis annavad meie klientidele kindluse, et oleme võimelised neid teenindama kiiresti ja kvaliteetselt. Rahvusvaheliste vedajate jaoks tähendab kindlasti palju ka see, et Volvo veokite teenindusvõrgustik laieneb pidevalt üle maailma,“ kommenteeris ta müüki.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Tuleviku osas ei oska me prognoose anda, kuna tänapäeva turusituatsioon muutub äärmiselt kiiresti ning ettearvamatult,“ jäi ta kahjuks napisõnaliseks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.