Autor: Mariliis Pinn • 12. jaanuar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Languses on kõige paremini läinud Volvol

Sõidukigruppidest vähim ehk keskmiselt 31% kukkus raskeveokite müük. Volvo võis rõõmus olla, et nende müük kukkus vaid 7%, ülemöödunud aasta 279 veoki asemel müüdi mullu vaid paarkümmend veokit vähem.

Volvo Estonia tegevdirektor Johannes Kjellgren selgitas, et Volvo Estonia head tulemused 2008. aastal näitavad, et neil on hea tooteprogramm, mida kliendid hindavad. „See on peamine põhjus, miks oleme viimastel aastatel stabiilselt suutnud kasvada,“ lisas ta.

Ka tõi ta välja, et Volvo mudelivalik on modernsem ning konkurentsivõimelisem kui kunagi varem. Veokite kõrge kvaliteet, madal kütusekulu ja väärtustatus järelturul on klientidele tähtsad ning aitavad neil kasumlikud olla. Lisaks veokitele on tähtis ka teenused ning tooted, mis tagavad veoki teel püsimise.

„2008. aastal oleme märgatavalt täiustanud oma teenindusvõrku – lisaks Tartu keskusele avasime täiesti uued keskused Tallinna lähedal Rae tehnopargis ja Pärnumaal Sauga alevikus, mis annavad meie klientidele kindluse, et oleme võimelised neid teenindama kiiresti ja kvaliteetselt. Rahvusvaheliste vedajate jaoks tähendab kindlasti palju ka see, et Volvo veokite teenindusvõrgustik laieneb pidevalt üle maailma,“ kommenteeris ta müüki.

 „Tuleviku osas ei oska me prognoose anda, kuna tänapäeva turusituatsioon muutub äärmiselt kiiresti ning ettearvamatult,“ jäi ta kahjuks napisõnaliseks.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077