Maagi lihatööstus Kirimäel loobus firma GoBus teenusest ja hakkas uuest aastast ise oma töölisi vedama.
Maagi töölistest sõltub bussiliinist 60–70 protsenti ehk 160–170 inimest, kes käib Kirimäel tööl Haapsalust, Taeblast, Paliverest, Martnast ja Linnamäelt, kirjutas Lääne Elu.
„Seni vedas rahvast GoBus, mille teenus maksis meile 40 000 krooni kuus,” ütles Maagi tegevjuht Peep Rahuoja. Et raskel ajal kulusid kokku hoida, loobus Maag suurest ja kulukast bussist ning asendas selle kolme väikese bussiga.
„Hoiame sellega kokku poole või rohkem varasemast summast, inimesed aga pääsevad tööle nagu ennegi,” märkis Rahuoja. Et bussid olid Maagil endal, läheb raha vaid kütuse ja remondi peale.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.