• 05.01.09, 16:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maag hakkas uuest aastast ise töölisi vedama

Maagi lihatööstus Kirimäel loobus firma GoBus teenusest ja hakkas uuest aastast ise oma töölisi vedama.
Maagi töölistest sõltub bussiliinist 60–70 protsenti ehk 160–170 inimest, kes käib Kirimäel tööl Haapsalust, Taeblast, Paliverest, Martnast ja Linnamäelt, kirjutas Lääne Elu.
„Seni vedas rahvast GoBus, mille teenus maksis meile 40 000 krooni kuus,” ütles Maagi tegevjuht Peep Rahuoja. Et raskel ajal kulusid kokku hoida, loobus Maag suurest ja kulukast bussist ning asendas selle kolme väikese bussiga.
„Hoiame sellega kokku poole või rohkem varasemast summast, inimesed aga pääsevad tööle nagu ennegi,” märkis Rahuoja. Et bussid olid Maagil endal, läheb raha vaid kütuse ja remondi peale.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele