Jaapani automüügi langust vedasid Nissan ja Toyota, müük kukkus 28 aasta madalaimale tasemele, kuna palgad vähenesid ja nõudlus kadus.
Kokku müüdi 2008. aastal 5,08 mln autot, bussi ja veokit, 2007. müüdi kokku 5,35 mln sõidukit.
Toyota ennustab, et firma saab 71 tegutsemisaasta jooksul esimese kahjumi, kuna ka USAs ja Euroopas ei lähe müük hästi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.