Jaapani automüügi langust vedasid Nissan ja Toyota, müük kukkus 28 aasta madalaimale tasemele, kuna palgad vähenesid ja nõudlus kadus.
Kokku müüdi 2008. aastal 5,08 mln autot, bussi ja veokit, 2007. müüdi kokku 5,35 mln sõidukit.
Toyota ennustab, et firma saab 71 tegutsemisaasta jooksul esimese kahjumi, kuna ka USAs ja Euroopas ei lähe müük hästi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.