Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondis (TTTK) koondab uuest aastast 28 ja autobussikoondis 31 töötajat; koondamine ei puuduta sõidukite juhte.
TTTK arendusdirektori Leonid Mihhailovi sõnul on üldine olukord selline, et kulusid peab kokku hoidma. "Ei ole ka saladus, et transpordiettevõtted, mis linnas tegutsevad, töötavad ikkagi kahjumiga," ütles ta ERRi raadiouudistele.
Konkreetsed koondamised puudutasid tema sõnul pensionieas inimesi. "Nendega lepiti kokku, et uuest aastast enam töö tegemist ei jätkata." Samas märkis Mihhailov, et kindlasti ei puuduta koondamine trammi- ja trollijuhte.
Tallinna Autobussikoondise suhtekorralduse osakonna juhataja Sirje Roht märkis, et koondamisest tulenevalt väheneb aasta lõpus ja järgmise aasta alguses liikluskorraldusega seotud töötajate arv. Ka Roht kinnitas, et bussijuhte see ümberkorraldus ei puuduta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.