Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondis (TTTK) koondab uuest aastast 28 ja autobussikoondis 31 töötajat; koondamine ei puuduta sõidukite juhte.
TTTK arendusdirektori Leonid Mihhailovi sõnul on üldine olukord selline, et kulusid peab kokku hoidma. "Ei ole ka saladus, et transpordiettevõtted, mis linnas tegutsevad, töötavad ikkagi kahjumiga," ütles ta ERRi raadiouudistele.
Konkreetsed koondamised puudutasid tema sõnul pensionieas inimesi. "Nendega lepiti kokku, et uuest aastast enam töö tegemist ei jätkata." Samas märkis Mihhailov, et kindlasti ei puuduta koondamine trammi- ja trollijuhte.
Tallinna Autobussikoondise suhtekorralduse osakonna juhataja Sirje Roht märkis, et koondamisest tulenevalt väheneb aasta lõpus ja järgmise aasta alguses liikluskorraldusega seotud töötajate arv. Ka Roht kinnitas, et bussijuhte see ümberkorraldus ei puuduta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.