Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondis (TTTK) koondab uuest aastast 28 ja autobussikoondis 31 töötajat; koondamine ei puuduta sõidukite juhte.
TTTK arendusdirektori Leonid Mihhailovi sõnul on üldine olukord selline, et kulusid peab kokku hoidma. "Ei ole ka saladus, et transpordiettevõtted, mis linnas tegutsevad, töötavad ikkagi kahjumiga," ütles ta ERRi raadiouudistele.
Konkreetsed koondamised puudutasid tema sõnul pensionieas inimesi. "Nendega lepiti kokku, et uuest aastast enam töö tegemist ei jätkata." Samas märkis Mihhailov, et kindlasti ei puuduta koondamine trammi- ja trollijuhte.
Tallinna Autobussikoondise suhtekorralduse osakonna juhataja Sirje Roht märkis, et koondamisest tulenevalt väheneb aasta lõpus ja järgmise aasta alguses liikluskorraldusega seotud töötajate arv. Ka Roht kinnitas, et bussijuhte see ümberkorraldus ei puuduta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.