Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondis (TTTK) koondab uuest aastast 28 ja autobussikoondis 31 töötajat; koondamine ei puuduta sõidukite juhte.
TTTK arendusdirektori Leonid Mihhailovi sõnul on üldine olukord selline, et kulusid peab kokku hoidma. "Ei ole ka saladus, et transpordiettevõtted, mis linnas tegutsevad, töötavad ikkagi kahjumiga," ütles ta ERRi raadiouudistele.
Konkreetsed koondamised puudutasid tema sõnul pensionieas inimesi. "Nendega lepiti kokku, et uuest aastast enam töö tegemist ei jätkata." Samas märkis Mihhailov, et kindlasti ei puuduta koondamine trammi- ja trollijuhte.
Tallinna Autobussikoondise suhtekorralduse osakonna juhataja Sirje Roht märkis, et koondamisest tulenevalt väheneb aasta lõpus ja järgmise aasta alguses liikluskorraldusega seotud töötajate arv. Ka Roht kinnitas, et bussijuhte see ümberkorraldus ei puuduta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.