Tallinna linnavalitsus kiidab heaks Tallinna linna ja mittetulundusühingu Harjumaa Ühistranspordikeskus ning Harku valla või Maardu linna või Saue valla või Viimsi valla vahel sõlmitavate lepingute projektid ning volitab Tallinna linna nimel Tallinna transpordiameti juhataja Andres Harjot lepinguid allkirjastama.
Abilinnapea Jaanus Mutli sõnul on lepingute eesmärgiks tagada bussiliinide ühendus Tallinna linna ja Harku valla, Maardu linna, Saue valla ning Viimsi valla haldusterritooriumite vahel, teatas linn.
„Tallinna linn korraldab linna piire ületavatel ühisliinidel veoteenust, tellides ettenähtud töö veoettevõtetelt ja tasudes selle eest veoettevõtetega sõlmitud veolepingutes sätestatud tingimustel,“ ütles Mutli. „Liinilõikudel, mis nimetatud liinidel ületavad Tallinna linna halduspiire, osalevad rahastamises Harku vald, Maardu linn, Saue vald, Viimsi vald ja MTÜ Harjumaa Ühistranspordikeskus.“ Vastavalt lepingutele katavad nimetatud kohalikud omavalitsused liinilõikude dotatsiooni osa, sest piletitulu kuulub täielikult Tallinna linnale. Välja arvatud Viimsi vald, mille territooriumil kehtivad ka ühispiletid, mille müügitulu jagatakse pärast kulude mahaarvamist MTÜ Harjumaa Ühistranspordikeskus ja Tallinna linna vahel pooleks.
Tallinna linnale ei kaasne lepingutega täiendavaid rahalisi kohustusi.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.