"Ikka peaks rõhuma rendile, osta ju neid praegusel ajal küll keegi ei jaksa," arutles KRK Logistika juhataja Krister Kaarlepp.
Tema vendumusel keegi turule uute toodetega tulla ei julge, tegeletakse vanadega. Müüa niikuinii eriti ei õnnestu, seega jääb üle rentimine. Uusi eripindu (külmlaod jne) tururle tuua pole mõtet, kui, siis vast universaalseid üldpindu. Teisalt võiks Kaarlepa arvates turule tulekut proovida siis juba mingi tõesti erilise laopinnaga.
"Midagi rõõmustavat mina järgnevaks poolaastaks küll ei näe," tunnistas ta Äripäeva ajakirjanikule Siim Sultsonile. On ju mujal maailmas toimuv hästi näha ja see jõuab siia viivitusega.
NT Logistika Tartu lao juhataja Veiko Jürisoo suhtus teemasse tõredalt. "Oleneb kellega äri ajada," ´lisas ta napilt. "Üks on logistiku arvamus, teine laotöötaja arvamus. Lao ja logistika areng käivad käsikäes," mõlgutas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Omanikuna sõltub olukord minu jaoks hinnast, mis aga pole üldse sellised kui paari aasta eest," tõdes Hansa Logistics OÜ juhataja Indrek Veermets. Temal endal on rentnikud rendiladudes ja müügivajadust ei näe. Samas tulevikus võiks miskit osta küll. "Kõik on asjad müüki pannud, kuid pole kuulda, et keegi miskit oleks müüdud saanud," kommenteeris ta hetkeseisu ja lähitulevikku
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.