Ööl vastu reedet Tartust Tallinna ja vastupidi sõitvatel inimestel tuleb varuda kas palju aega või kasutada Piibe maanteed, sest siis veetakse pealinnast ülikoolilinna suurt praami.
Uuest kevadest Piirissaare rahvast ja väikesaare külalisi sõidutama hakkava praami kaks suuremat osa tõstab selle ehitaja Reval Shipbuilding OÜ täna päeval veoautodele, kirjutas Tartu Postimees.
Maanteeamet lubab praami osi maanteel vedada öösel kella ühest hommikul kella viieni. Vedamise ajal korraldab maanteel liiklust politsei, kes vajadusel laseb suure veose sappa tekkinud autod mööda, ütles maanteeameti pressiesindaja Tiina Reismann.
Maanteeameti nõue on ka see, et sildadel ja viaduktidel ei tohi peale suurt lasti vedavate autode teisi sõidukeid olla, neis kohtades pannakse liiklus ülesõidu ajal kinni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seega: ööl vastu reedet on Tallinna või Tartu poole mõistlikum sõita Piibe maanteed pidi, et tegemist on väga suure lastiga, võib selle kohaletoimetamiseks kuluda ka kolm ööd.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.