Tallinn kavatseb järgmisest aastast alandada ühistranspordi tunnipiletite hindu, et harjutada inimesi senisest enam kasutama tunnipileteid, kuid lähiaastatel need ilmselt sõidutalonge välja ei vaheta.
Kaugemas tulevikus on plaanis loobuda üksiktalongidest täiesti, asendades need ühe- ja kahetunnipiletitega. Järgmisest aastast peaks Tallinna ühistranspordi tunnipilet hakkama senise 18 krooni asemel maksma 15 krooni ja kümnest piletit koosnev tunnipileti raamat senise 160 krooni asemel 120 krooni, vahendas ERR.
Tõsi, väga paljusid sõitjaid see esialgu ei puuduta, sest praegu annavad tunnipiletid vaid 2% kogu Tallinna ühistranspordi piletitulust. Üksiktalongid moodustavad 30% ja kuu- või kvartalipiletid 68%. Linnajuhtide eesmärk ongi harjutada inimesi rohkem tunnipiletit kasutama ning kaugemas tulevikus loobuda üksiktalongidest hoopis.
"Idee poolest võiks Tallina piletisüsteem olla ühtne, kus meil ei ole kasutusel paralleelselt tunnipileteid ja üksikpileteid - nagu teistes linnades, kus tihtipeale ainus toimiv pilet on tunnipilet," rääkis Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.