Autor: Mariliis Pinn • 4. detsember 2008

Silberauto: teiste valdkondade kukkumine annab müüginumbrites tunda

Silberauto turundus- ja klienditeenindusosakonna juhataja Helena Hyldahl  kommenteeris, et Mercedes-Benz müügitulemuste poolelt on suurim tagasiminek olnud tõepoolest tarbesõidukite osas.

„Ärituru vajadustele suunatud sõidukid on otseses sõltuvuses teiste valdkondade vajadustest ning ehitus-, tänavahooldus-, teede ehitusturg ja kaubavedude vähenemine annab otseselt tunda raskeveokite nõudluses,“ ütles ta aripaev.ee ajakirjanikule Katre Pilvinskile.

„Samas on Mercedese poolelt küsimus ka sortimendis -  novembris jõudis meie turule uus Actros,   mis juba võitnud küll „Truck of the Year 2009“ tiitli, kuid müügitulemustele veel kaasa aidata ei jõudnud,“ lisas ta. 

„Tarbesõidukite turg on ka üsna tsükliline ning vaadates tellimusi ja konkreetseid tarneid, loodame juba detsembris näha positiivsemat pilti.   Kaubikute ja sõiduautode poolelt on müügitulemused just turuosa kontekstis olnud stabiilsed,“ ütles Hyldahl.

Mercedes-Benzi tarbeautode müük kukkus novembris 12 sõidukini  63lt, langus   -81%. Sõiduautode müük kukkus 60%. Kui 2007. aasta novembris müüdi 45 Mercedes-Benz sõiduautot, siis selle aasta novembris müüdi neid 18.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077