Silberauto turundus- ja klienditeenindusosakonna juhataja Helena Hyldahl kommenteeris, et Mercedes-Benz müügitulemuste poolelt on suurim tagasiminek olnud tõepoolest tarbesõidukite osas.
„Ärituru vajadustele suunatud sõidukid on otseses sõltuvuses teiste valdkondade vajadustest ning ehitus-, tänavahooldus-, teede ehitusturg ja kaubavedude vähenemine annab otseselt tunda raskeveokite nõudluses,“ ütles ta aripaev.ee ajakirjanikule Katre Pilvinskile.
„Samas on Mercedese poolelt küsimus ka sortimendis - novembris jõudis meie turule uus Actros, mis juba võitnud küll „Truck of the Year 2009“ tiitli, kuid müügitulemustele veel kaasa aidata ei jõudnud,“ lisas ta.
„Tarbesõidukite turg on ka üsna tsükliline ning vaadates tellimusi ja konkreetseid tarneid, loodame juba detsembris näha positiivsemat pilti. Kaubikute ja sõiduautode poolelt on müügitulemused just turuosa kontekstis olnud stabiilsed,“ ütles Hyldahl.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mercedes-Benzi tarbeautode müük kukkus novembris 12 sõidukini 63lt, langus -81%. Sõiduautode müük kukkus 60%. Kui 2007. aasta novembris müüdi 45 Mercedes-Benz sõiduautot, siis selle aasta novembris müüdi neid 18.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.