Kas Estonian Airis enamusosalust ihkav Skandinaavia lennukompanii SAS jätkab iseseisva lennufirmana või mõne suurema Euroopa lennufirma tiiva all, selgub jaanuaris, kirjutab täna Taani majandusleht Börsen viitega informeeritud allikatele.
Iseseisvaks jäämiseks tuleb SASile teha drastilisi samme – hankida vahendeid vananenud lennukipargi väljavahetamiseks ning produktiivsuse tõstmiseks, millega SAS jääb konkurentidele 20-30% alla, vahendas aripaev.ee.
Teine võimalus on liituda mõne suurema Euroopa lennufirmaga, kellest kõige sagedamini on nimetatud Lufthansat.
Kumb tee valitakse, sellest antakse Börseni andmeil teada jaanuari lõpus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.