• 14.11.08, 14:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air kärbib kõnekeskuse tööd

Estonian Air kärbib kõnekeskuse lahtioleku aegu.
Firma põhjendas seda internetiteenuste laialdasema kasutuselevõtuga. Nädala alguses teadati näiteks veebi check-in’i avamisest.
Alates 17.11.2008 teenindatakse kliente telefonil 6401 160 esmaspäevast reedeni kell 9-18, teatas firma. Seni oli kõnekeskus avatud esmaspäevast reedeni kella 8-21 ja nädalavahetusel 9-20.30.
Kliendid saavad endiselt pöörduda ka Estonian Airi kassasse Tallinna lennujaamas esmaspäevast laupäevani kell 4.20-21.00 ja pühapäeviti kell 5.30-21.00, telefonil 6401 233.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele