• 14.11.08, 14:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air kärbib kõnekeskuse tööd

Estonian Air kärbib kõnekeskuse lahtioleku aegu.
Firma põhjendas seda internetiteenuste laialdasema kasutuselevõtuga. Nädala alguses teadati näiteks veebi check-in’i avamisest.
Alates 17.11.2008 teenindatakse kliente telefonil 6401 160 esmaspäevast reedeni kell 9-18, teatas firma. Seni oli kõnekeskus avatud esmaspäevast reedeni kella 8-21 ja nädalavahetusel 9-20.30.
Kliendid saavad endiselt pöörduda ka Estonian Airi kassasse Tallinna lennujaamas esmaspäevast laupäevani kell 4.20-21.00 ja pühapäeviti kell 5.30-21.00, telefonil 6401 233.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele