• 07.11.08, 12:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennujaam saab uue lennujuhtimissüsteemi

Lennuliiklusteeninduse AS ja Austria firma AviBit data processing GmbH allkirjastasid  tarnelepingu Tallinna lennuvälja lennujuhtimistorni lennujuhtimissüsteemi moderniseerimiseks ja  lennuvälja maaliikluse seiresüsteemi paigaldamiseks.
Tallinna lennujaam on viimastel aastatel kiiresti arenenud ja lennuvälja maaliikluse korraldamine on muutunud keerulisemaks, teatas lennujaam. Projekti eesmärgiks on Tallinna lennuvälja lennuliikluse organiseerimise parendamine ja läbilaskevõime suurendamine, torni ja lähenemisüksuse lennujuhi koormuse vähendamine ning lennuvälja maaliikluse ohutuse tõstmine ja osutatava teenuse kvaliteedi parendamine.
Tule uus lennujuhtimissüsteem ning käivitatakse automaatne andmevahetus erinevate Tallinna lennujaamas paiknevate süsteemidega. Ka paigaldatakse Tallinna lennuväljale tänapäevane maapealse liikluse seiresüsteem, kus lisaks spetsiaalsele radarile on ka multialteratsioonisüsteemi ja automatiseeritud ohuhoiatusfunktsioone.

Seotud lood

  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele