• 06.11.08, 09:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärnumaal jäi sõelale seitse bussifirmat

Eile õhtuks lõpetas Pärnu maakonna bussitranspordi riigihangete korraldamise komisjon eesotsas maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja Heiki Mägiga läbirääkimiste esimese vooru, millel osales seitse kvalifitseerunud vedajafirmat.
Avaliku bussiliiniveo neljas liinigrupis väljakuulutamata läbirääkimistega riigihanke menetlusele kutsus maavalitsus kaheksat firmat, tuli seitse, kirjutas Pärnu Postimees.
Need on AS GoBus, AS Sebe, AS Mulgi Reisid, AS MTG, OÜ Vändra Karu, OÜ Venderloo Bussid ja M.K.Reis-X-OÜ.
“Esimene läbirääkimiste voor kvalifitseerunud vedajafirmadega on meil läbi ja kõnelused jätkuvad, kuni on teada, kellega sõlmime maakonnaliinide teenindamiseks hankelepingu,” mainis maavalitsuse transpordinõunik Avo Rahu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Avaliku teenindamise lepingu alusel teenindavad Pärnu maakonnaliine AS GoBus ja OÜ Vändra Karu, nende ja Pärnu maavalitsuse vahel sõlmitud leping lõpeb 31. detsembril, riik toetab tänavu Pärnu maakonnaliine 29,6 miljoni krooniga, tulevaks aastaks on esialgu lubatud 26protsendist tõusu, kuid liinivõrgu säilitamiseks on tarvis suuremat toetust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele