Eile õhtuks lõpetas Pärnu maakonna bussitranspordi riigihangete korraldamise komisjon eesotsas maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja Heiki Mägiga läbirääkimiste esimese vooru, millel osales seitse kvalifitseerunud vedajafirmat.
Avaliku bussiliiniveo neljas liinigrupis väljakuulutamata läbirääkimistega riigihanke menetlusele kutsus maavalitsus kaheksat firmat, tuli seitse, kirjutas Pärnu Postimees.
Need on AS GoBus, AS Sebe, AS Mulgi Reisid, AS MTG, OÜ Vändra Karu, OÜ Venderloo Bussid ja M.K.Reis-X-OÜ.
“Esimene läbirääkimiste voor kvalifitseerunud vedajafirmadega on meil läbi ja kõnelused jätkuvad, kuni on teada, kellega sõlmime maakonnaliinide teenindamiseks hankelepingu,” mainis maavalitsuse transpordinõunik Avo Rahu.
Avaliku teenindamise lepingu alusel teenindavad Pärnu maakonnaliine AS GoBus ja OÜ Vändra Karu, nende ja Pärnu maavalitsuse vahel sõlmitud leping lõpeb 31. detsembril, riik toetab tänavu Pärnu maakonnaliine 29,6 miljoni krooniga, tulevaks aastaks on esialgu lubatud 26protsendist tõusu, kuid liinivõrgu säilitamiseks on tarvis suuremat toetust.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.