• 06.11.08, 09:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fordide müük kukkus ligi 60%

Info-Auto müüs tänavu oktoobris enam kui poole võrra vähem Forde kui mullu samal ajal, spurtides sellega kõige suuremaks langejaks automüüjate seas.
Sõiduauto müügi esikümnes oli suurim langeja Ford, kelle müük langes oktoobris 58% 61 autoni 144 autolt, kirjutas aripaev.ee. ASi Info-Auto turundusdirektor Tiit Lillipuu ütles, et Fordi kahjum tuli rasketest liisingutingimustest ning tarbesõidukite vähesest vajadusest. Fordi tarbesõidukite müük langes 44%, 43 tarbesõidukilt 23ni.
"Eelmisel aastal olid meil head müüginumbrid ja seda ka tarbesõidukite turul. Tänavu on aga majandussurutis loonud olukorra, kus enam nii palju tarbesõidukeid ei vajata. Klientide ostuvõimalusi mõjutavad ka raskendatud liisingutingimused ning finantseerimisvõimalused," ütles Lillipuu.
Tulevikku ei osanud Lillipuu prognoosida. "Ei oska praegu öelda. 2009. aastal proovime jätkata samal tasemel nagu sel aastal, tõusu võib oodata 2010. aastal."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele