Kalev.ee andmetel plaanib Estonian Air seoses lennukipargi vähenemisega detsembris koondada 17 pilooti ning 22 salongiteenindajat.
Stjuuardesside ja stjuuardite ametiühingu juhatuse liikme Veiko Saga sõnul koondatakse Estonian Airist eelkõige töötajad, kellel vähem staaži ja õpet ning sama moodi on ka pilootidega – neil, kellel rohkem lennutunde, neil on suurem võimalus töökoht säilitada.
„Mina kahtlen päris tõsiselt Estonian Airi jätkusuutlikuses, sest lennukiparki on ikka väga pessimistlikult vähendatud,“ ütles Saga ning lisas, et ei näe sellise mastaabiga lennukipargil perspektiivi. „Me muutume väga marginaalseks ettevõtteks niimoodi. Kui võrrelda meid näiteks airBalticuga, siis tuleb naer peale, et mis asi see Estonian Air siis üldse on."
Estonian Airi pressiesindaja Ilona Eskelinen järjekordset koondamislainet kommenteerida ei soovinud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Septembris otsustas Estonian Air kaotada 30 töökohta, millest reaalselt on täidetud 14.
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.