Kalev.ee andmetel plaanib Estonian Air seoses lennukipargi vähenemisega detsembris koondada 17 pilooti ning 22 salongiteenindajat.
Stjuuardesside ja stjuuardite ametiühingu juhatuse liikme Veiko Saga sõnul koondatakse Estonian Airist eelkõige töötajad, kellel vähem staaži ja õpet ning sama moodi on ka pilootidega – neil, kellel rohkem lennutunde, neil on suurem võimalus töökoht säilitada.
„Mina kahtlen päris tõsiselt Estonian Airi jätkusuutlikuses, sest lennukiparki on ikka väga pessimistlikult vähendatud,“ ütles Saga ning lisas, et ei näe sellise mastaabiga lennukipargil perspektiivi. „Me muutume väga marginaalseks ettevõtteks niimoodi. Kui võrrelda meid näiteks airBalticuga, siis tuleb naer peale, et mis asi see Estonian Air siis üldse on."
Estonian Airi pressiesindaja Ilona Eskelinen järjekordset koondamislainet kommenteerida ei soovinud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Septembris otsustas Estonian Air kaotada 30 töökohta, millest reaalselt on täidetud 14.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.