• 05.11.08, 12:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbeautode müük tõmbas 51% koomale

Oktoobris jätkas tarbeautode müük langust. Võrreldes mullu sama ajaga müüdi 51% vähem tööautosid.
Oktoobris 2008. müüdi AMTELi andmetel 296 tarbesõidukit, aasta tagasi samal ajal 604 autot. Müük on languses võrreldes ka septembriga, mil tundus, et turg on elavnemas. 2008. septembris müüdi 325 uut tarbesõidukit.
Kümne kuu kogu müüki võrreldes aasta sama perioodiga siis müük on 34% kahanenud.
Kõige rohkem tarbesõidukeid suutis müüa Citroen, tervelt 41, mullu oli müüginumber 62, mis teeb languseks 34%.
Ainsana esikümnest suutis müüki kasvatada Škoda, 20 autolt 23 autoni. Škoda oli ka 15%ga kogu tabeli suurim tõusja.
Suurimaks langejaks 62%ga võib pidada Mercedes-Benzi, kes suutis müüa vaid 38 tarbesõidukit. Eelmisel aastal oktoobris müüsid nad 100 tarbe sõidukit.
Tarbesõidukite müük oktoobris:   
               2008; 2007; muutusCitroen 41; 62; -34%Mercedes-Benz 38; 100; -62%Scania 28; 35; -20%Ford 24; 43; -44%Škoda 23; 20; 15%Peugeot 19; 49; -61%Volvo 19; 19; 0%Volkswagen 19; 23; -17%Renault 17; 42; -60%Fiat 15; 15; 0%Oktoobris 296; 604; -51%2008. kogumüük 3751; 5642; -34%

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele