Renault'd ja Daciat maale toova ABC Motorsi
tegevjuhi Martin Udla sõnul ei ole majanduslangus neist mööda hiilinud, kuigi
kokkuvõttes läheb ettevõttel hästi.
ABC Motorsi tegevjuhi Martin Uudla sõnul on automüügi numbrid võrreldes eelmise aastaga näidanud küll kahanemise trendi, kuid tulemustega ollakse siiski rahul. Kui palju täpselt müük vähenenud on, Uudla öelda ei osanud. ABC Motors toob lisaks Renault'dele maale ka mõne võrra vähem tuntud kaubamärki Dacia.
Küsimusele, kumb auto majanduskitsikuses tarbijatele rohkem meele järele, vastas tegevjuht, et endiselt on Renault Daciast populaarsem.
„Renault müüb paremini. Dacia häda on see, et tal ei ole mudelite valikut. Üsna pea peaks Dacia välja tulema uute mudelitega,“ rääkis Uudla lisades, et kvaliteedi ja hinna suhe on sellel sõidukil hästi paigas. Millal automüügi helgemad päevad tagasi tulevad, on aga raske prognoosida. „Prognoosimine on üks tänamatu tegevus. Aga ma arvan, et enne 2009. aasta teist poolt midagi helgemaks küll ei lähe,“ märkis Uudla.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.