Schenkeri finantsjuht Peep Kütt ütles, et
karm konkurentsiolukord ning finantskriis on sundinud ettevõtet teenuste hindu
langetama. Võimalik, et turuolukord nõuab lisaallahindlust.
„Hinnad on juba niigi langenud," ütles Kütt vastuseks küsimusele, kas maailmaturu kütusehindade langus toob allapoole ka veoteenuste hinnad. "Mitte niivõrd kütuse hinna tõttu, kuivõrd üldise majandusolukorra tõttu,“ lisas ta.
„Konkurentsiolukord on väga karm,“märkis Kütt. "Pole välistatud, et teenuste hindu tuleb veel langetada. Turul on praegu mahtude puudus ja kõik konkurendid püüavad oma turuosa säilitada. Eks üks asi sealjuures on hind," selgitas ta.
Millalhinnatase normaliseerub, on Kütiarvatesraske öelda. "See sõltub, millal rahandussektori kriis möödub ning millal reaalsektor järele tuleb," ütles ta. Et see järgmine aasta juhtub, on Küti arvates optimistlik prognoos.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.