Schenkeri finantsjuht Peep Kütt ütles, et
karm konkurentsiolukord ning finantskriis on sundinud ettevõtet teenuste hindu
langetama. Võimalik, et turuolukord nõuab lisaallahindlust.
„Hinnad on juba niigi langenud," ütles Kütt vastuseks küsimusele, kas maailmaturu kütusehindade langus toob allapoole ka veoteenuste hinnad. "Mitte niivõrd kütuse hinna tõttu, kuivõrd üldise majandusolukorra tõttu,“ lisas ta.
„Konkurentsiolukord on väga karm,“märkis Kütt. "Pole välistatud, et teenuste hindu tuleb veel langetada. Turul on praegu mahtude puudus ja kõik konkurendid püüavad oma turuosa säilitada. Eks üks asi sealjuures on hind," selgitas ta.
Millalhinnatase normaliseerub, on Kütiarvatesraske öelda. "See sõltub, millal rahandussektori kriis möödub ning millal reaalsektor järele tuleb," ütles ta. Et see järgmine aasta juhtub, on Küti arvates optimistlik prognoos.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.