Automedia tabas 2010. aasta Buick
LaCrosse’i.
Koodnimega GMX353 teise põlve LaCrosse saab uue esiveolise Epsilon II põhja.
Spioonid tegid pilte ka auto sisemusest. Kui hoolega vaadata, siis seal puudub süütevõtme koht, selle asemel on starteri nupp.
Autot hakatakse tootma 2009. aastal.
picturegallery.d0789365-8c45-4a65-a473-f9dbbc31669f
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.