• 07.10.08, 09:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinnal ei ole jaksu uusi busse juurde osta

Tallinna Autobussikoondis (TAK) kuulutas nurjunuks 40 uue linnaliinibussi hanke, sest isegi madalaima pakkumise hind oli suurem kui eelarves selleks ettenähtud rahasumma, kirjutas Postimees.
«Busside riigihankemenetlus lõppes kõigi pakkumiste tagasilükkamisega, sest nende maksumus ületas hankelepingu eeldavat maksumust ja selleks planeeritud summat,» põhjendas hanke nurjumist TAKi nõukogu esimees, Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli.
Aprillis väljakuulutatud riigihankegat soovis TAK kahe aasta (2009–2010) jooksul soetada 40 uut euronõuetele vastavat bussi, sealhulgas 30 kaheteljelist kolme uksega bussi pikkusega 11,5–12,5 meetrit ning küm­me kolmeteljelist nelja uksega liigendbussi pikkusega kuni 18,75 meetrit.
Pakkumised laekusid nelja bussitootja esindajailt: Volvo Bus Corporation, Scania CV AB, Solaris Bus&Coach ja Silberauto AS.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kui suur summa puudu jäi, seda Mutli ei täpsustanud. «Kuidas edasi toimime, ei ole praegu veel otsustatud. Võimalik, et ostetakse vähem või teistsuguse tehnilise varustatusega busse,» märkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele