• 26.09.08, 11:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riigi toetus bussi- ja laevaliiklusele kasvab

Tuleval aastal kasvavad riigieelarvest makstavad dotatsioonisummad nii Saaremaamaakondliku bussiliikluse kui ka mandri ja saarte vahelise parvlaevaühenduse toetuseks.
“Püüaksime ilma praamipiletite hinnatõusuta hakkama saada,” kinnitas majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi avalike suhete osakonna nõunik Gea Otsa Oma Saarele. Tema sõnul on valitsuse heakskiidu saanud riigieelarve eelnõus Väinamere Liinidele makstava dotatsiooni summa tuleval aastal 170 miljonit krooni. Vaja oleks prognoosi kohaselt küll 190 miljoni, kuid plaani järgi jäetakse veel 23 miljonit reservi.
“See läheb tõenäoliselt praamidele ja rongidele, bussidel on juba niigi suur dotatsiooni tõus,” märkisOtsa. Tänavu kulub riigil parvlaevaliikluse doteerimiseks 150 miljonit krooni ehk kümme miljonit rohkem kui prognoositi.
Tuleva aasta dotatsioonikuluks 190 miljonit krooni arvutades lähtus majandusministeerium samast reiside arvust ja diislikütuse jaehinnast 19–20 kr/l. Vajaduse dotatsiooni kasvuks tekitabki kõige enam kütusehinna tõus, palgakulude kasvu osatähtsus on juba väiksem, täpsustas Gea Otsa.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Maakondlike bussiliinide toetamiseks on riigieelarve eelnõus 339 miljonit krooni ehk kogu Eesti peale tänavu kuluvast summast 70 miljonit krooni rohkem.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele