• 25.09.08, 08:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussita sureb maaelu välja

Tänavu maksab Eesti riik bussiliikluse doteerimiseks 269 mln kr.
Maakonnad küsisid bussidotatsiooniks 410 mln krooni, rahandusministeerium lubas vaid 237 miljonit. See teeb veidi üle poole küsitust. Kõige hullem olukord ähvardas prognoosi järgi Tartumaad, Lääne-Virumaad, Hiiumaad ja Valgamaad. Neis paigus väheneks bussiliiklus lausa poole võrra.
Juhan Parts unistab ajast, kus soliidses seltskonnas ühistranspordist enam ei räägita ning sellega ei pea tegelema vabariigi president, kirjutas Maaleht.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele