Tänavu maksab Eesti riik bussiliikluse
doteerimiseks 269 mln kr.
Maakonnad küsisid bussidotatsiooniks 410 mln krooni, rahandusministeerium lubas vaid 237 miljonit. See teeb veidi üle poole küsitust. Kõige hullem olukord ähvardas prognoosi järgi Tartumaad, Lääne-Virumaad, Hiiumaad ja Valgamaad. Neis paigus väheneks bussiliiklus lausa poole võrra.
Juhan Parts unistab ajast, kus soliidses seltskonnas ühistranspordist enam ei räägita ning sellega ei pea tegelema vabariigi president, kirjutas Maaleht.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.