Tänavu maksab Eesti riik bussiliikluse
doteerimiseks 269 mln kr.
Maakonnad küsisid bussidotatsiooniks 410 mln krooni, rahandusministeerium lubas vaid 237 miljonit. See teeb veidi üle poole küsitust. Kõige hullem olukord ähvardas prognoosi järgi Tartumaad, Lääne-Virumaad, Hiiumaad ja Valgamaad. Neis paigus väheneks bussiliiklus lausa poole võrra.
Juhan Parts unistab ajast, kus soliidses seltskonnas ühistranspordist enam ei räägita ning sellega ei pea tegelema vabariigi president, kirjutas Maaleht.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.