Maavalitsuste ja maanteeameti eestvedamisel
peaks valitsus peagi algatama Tallinnast Iklani kulgeva Via Baltica liiklussoone
teemaplaneeringu, milles täpsustatakse trassikoridori, mille järgi saaks maantee
tulevikus neljarealiseks ehitada.
Kui praegu ulatub neljarealine ehk esimese klassi nõuetele vastav maanteelõik Tallinnast välja tosina kilomeetri jagu, tahetakse tulevikus laiendada tee kaheks kaherealise sõidusuunaga asfaldilindiks Ääsmäe viadukti juurest Pärnuni ja Pärnust kuni Häädemeesteni, kirjutas Pärnu Postimees.
Teemaplaneeringu käigus valitakse variante võrreldes välja sobivaim trass kõigile ümbersõitudele ja määratakse kindlaks kogujateede, kergliiklusteede, ristmike ja ristete asukohad, et oleks tagatud parem liiklusohutus ning teedevõrgu toimimine.
Maanteeameti planeeringute osakonna projektijuhi Andres Urmi sõnutsi on teemaplaneeringu eesmärk panna paika 15-20 aasta visioon, mida saaks hakata kavadesse sisse kirjutama ja lõikude kaupa rahastamisvõimalusi otsima.
Artikkel jätkub pärast reklaami
“Kindlasti ei hakata teed ehitama Tallinnast edasi, vaid nendes kohtades, kus seda kõige rohkem vaja on,” kinnitas Urm. “Linnade ja asulate ümbrus, ümbersõidud ja piiratud nähtavusega kohad vajavad lahendust kõige kiiremini.”
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.