• 24.09.08, 09:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riik hakkab Via Baltica maanteed neljarealiseks joonistama

Maavalitsuste ja maanteeameti eestvedamisel peaks valitsus peagi algatama Tallinnast Iklani kulgeva Via Baltica liiklussoone teemaplaneeringu, milles täpsustatakse trassikoridori, mille järgi saaks maantee tulevikus neljarealiseks ehitada.
Kui praegu ulatub neljarealine ehk esimese klassi nõuetele vastav maanteelõik Tallinnast välja tosina kilomeetri jagu, tahetakse tulevikus laiendada tee kaheks kaherealise sõidusuunaga asfaldilindiks Ääsmäe viadukti juurest Pärnuni ja Pärnust kuni Häädemeesteni, kirjutas Pärnu Postimees.
Teemaplaneeringu käigus valitakse variante võrreldes välja sobivaim trass kõigile ümbersõitudele ja määratakse kindlaks kogujateede, kergliiklusteede, ristmike ja ristete asukohad, et oleks tagatud parem liiklusohutus ning teedevõrgu toimimine.
Maanteeameti planeeringute osakonna projektijuhi Andres Urmi sõnutsi on teemaplaneeringu eesmärk panna paika 15-20 aasta visioon, mida saaks hakata kavadesse sisse kirjutama ja lõikude kaupa rahastamisvõimalusi otsima.
“Kindlasti ei hakata teed ehitama Tallinnast edasi, vaid nendes kohtades, kus seda kõige rohkem vaja on,” kinnitas Urm. “Linnade ja asulate ümbrus, ümbersõidud ja piiratud nähtavusega kohad vajavad lahendust kõige kiiremini.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele