• 23.09.08, 11:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veohinnad püsivad Eestis kõrgel

Naftabarrel maksis juuli alguses ligi 150 dollarit, praegu maksab barrel musta kulda alla 100 dollari. Sellest hoolimata ei ole veohinnad Eestis eriti langenud, kirjutab Äripäeva Logistika rubriik.
ASi Smarten Logistics juhatuse esimehe Mait Milleri sõnul sõltuvad vedajad Eesti kütusemüüjate diktaadist, mistõttu kütusehinnad ei ole siin samas tempos vähenenud.
"Eesti vedajad tangivad Eesti tanklates. Veohinnad Eesti-sisestel vedudel sõltuvad ja ka muutuvad vastavalt Eesti kütusemüüjate hindadele. Need hinnad aga kahjuks ei alane vastavalt nafta hinna alanemisele," möönis Miller.
ASi Schenker tootearendusjuht Tõnis Hintsov ütles, et firma on kütusehinna muutumise riske maandanud nii, et transporditariifidele on kehtestatud kütuselisa.
"Kütuselisa sõltub diislikütuse hinnast Eesti turul ning praegu on see veel oluliselt kõrgemal tasemel kui aasta alguses. Paraku on veoturul tariifidele ka teisi mõjureid, nagu kaubavoogude ja veovõimuse tasakaal või kaubaveo ekspordi-impordibilansi tasakaal. Turul on kaubavoog vähenenud ja veovõimsust on üle. Pärast osa transpordiettevõtete veoturult lahkumist tekib veovõimsuse defitsiit, mis toob omakorda kaasa veotariifide tõusu," ennustas Hintsov.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 11:12
Nähtamatu ajaröövel, millele on aga lahendus
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele