Üldisele majanduslangusele vaatamata
alustas autotranspordifirma Lajos Kunda sissesõidutee äärde uue ja moodsa
esinduse, mille hind küünib 30 miljoni kroonini, ehitamist, kuid samas annab
Lajose omanik Einar Vallbaum mõista, et valitsuse kursi jätkudes pole võimatu
firma kolimine mõnda teise riiki ja praegu ehitatav keskus jääks nõnda vaid
filiaaliks.
Uue keskuse ehitamise tingis linna soov senine ohtlik kurv Jaama tänavas sirgeks tõmmata ning seetõttu tuleb paar Lajose esinduse praegust hoonet võib-olla ka lammutada, kirjutas Virumaa Teataja.
Firma omanik Einar Vallbaum ütles, et praegu 30 veokiga autovedude firma plaanib vastupidiselt mõnele teisele ettevõttele, kus kokku tõmmatakse, hoopis laieneda. “Kas just Eesti vabariigi pinnal, võib-olla tuleb ettevõttel mujale kolida, sest Eesti valitsus muudab ettevõtja elu iga päevaga üha raskemaks ega toeta autotransiiti,” arvas Vallbaum. “Naabervabariikides on soodsamad tingimused. Meil lähed õhtul magama ja ei tea, milliste maksudega valitsus sind hommikul ehmatab. Ei saa äri ajada, kui tulevik pole selge.”
Võimaliku asukohana näeb ta Lätit, Leedut või Venemaad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.