Riigikogu menetluses oleva
liikluskindlustuse seaduse muutmise eelnõu kohaselt hakkaks liikluskindlustus
kehtima ka riigisisestel parvlaevaliinidel, kuna praegu puudub praamidel
liiklevatel sõidukijuhtidel õnnetuse korral kohustusliku liikluskindlustuse
kaitse.
Praegu kehtiva liikluskindlustuse seaduse kohaselt ei käsitleta teeliiklusena liiklust hoone sees ja sõidukis, välja arvatud hoones asuvas parklas. LS § 3 muutmise seaduse eelnõu algatanud Keskerakonna fraktsioon leidis, et reisiparvlaev on liikluseks avatud ning tegemist on parkimisalaga, millele peaks laienema liikluskindlustuse kaitse, kirjutas Meie Maa.
Eelnõu esimesel lugemisel riigikogus teatas eelnõu ettekandja, keskerakondlane Kalle Laanet, et 2006. aastal oli parvlaevadel viis, 2007. aastal 14 ja 2008. aastal seni üks liiklusõnnetus.
AS Saaremaa Laevakompanii andmetel ei ole praamidel viimase kolme aasta jooksul firma süül liiklusõnnetusi märkimisväärselt olnud. “Kui juhtus, siis madruse ja kliendi teineteise mittemõistmise pärast,” teatas Meie Maale Saaremaa Laevakompanii. “Kahjud jäävad mõne tuhande piiridesse. Oleme üritanud läheneda kliendisõbralikult ja vaieldavas olukorras otsustanud kliendi kasuks,” lisas laevafirma.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.