Sel ja järgmisel aastal remondib Eesti
Raudtee Valga ja Tartu vahelist lõiku kokku 365 miljoni krooni eest; välja
vahetatakse 66 kilomeetrit raudteed ja uuendatakse 11 ülesõidukohta; paraku
lükkub reisirongiliikluse avamine detsembrisse.
Eesti tänavune suurim raudtee kapitaalremont Valga ja Elva vahel lükkab reisirongiliikluse taastamise sel trassil vähemalt detsembrisse, kinnitas Eesti Raudtee juhatuse esimees Kaido Simmermann. Kuigi raudtee infrastruktuur paraneb, on Eestit läbiv transiit aasta esimese poolega vähenenud poole võrra, samas on Lätit läbivad transiitkaubakogused kasvanud, vahendas ERR
Praegu remonditakse Keeni-Sangaste ja Elva-Palupera lõiku, tööd on graafikust maas vähemalt ühe kuu võrra, mis tähendab, et reisirongiliiklus Valga-Tartu vahel ei taastu enne detsembrit.
Valgast Riia poole kulgev raudtee on heas seisus. Ajal, mil raudtee infrastruktuur paraneb ja Koidula piiritollijaam peaks mõne aasta pärast valmima, vähenevad Eestit läbivad transiidivood kordades ja eksperdid ei näe võimalusi nende taastamiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.