India imeks kutsutud säästuauto Tata Nano
tootmine venib, sest tuhanded indialased protesteerivad tehaste pärast
sundvõõrandatud maade tõttu.
Algselt oktoobriks planeeritud odavauto turule tulek võib nüüd hilineda, sest kohalikud talunikud on Ida -Indiasse planeeritud tehaste jaoks sundvõõrandatavate maade pärast protesteerinud juba kuid, piirates ümber Nano tootmiseks vajalikke tehaseid, kirjutas Taloussanomat
Nano üheks eesmärgiks on asendada india perede hetke number üks sõiduk – roller. Neljale inimesele ette nähtud pisiauto maksab vähem kui 26528,75 krooni, kuna selle osad ja tootmiskulud on tehtud võimalikult soodsaks. Samuti peetakse antud sõidukit keskkonnale ohutumaks, sestsee saastab vähem kui India rollerid.
Siiski võisid Lääne-Bengali osariigi kommunistidest valitsejad talunikelt maid ära võttes ja neid Nanot valmistama hakkavale Tata Motorsile andes teha otsustava vea. Põllupidajad said küll rahalist kompensatsiooni, kuid opositsiooni arvates ei ole see piisav.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mujalegi Indiasse levinud protestid võivad olla otsustavaks viivituseks Tata sadu miljoneid maksvale autoprojektile.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.