• 05.08.08, 08:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

GoBusi keeruline finantsseis ei ohusta Saare maakonna bussiliiklust

Eilses Äripäevas ilmunud lugu bussifirma GoBus kahjumitest, miinusesse jõudnud omakapitalist ning ähvardavast kriminaalkaristusest on ohu märk ka Saaremaa niigi trööstitule bussiliiklusele, tõdes eile Saare maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja kohusetäitja Mika Männik.
“Lugesin Äripäeva, kuid võin öelda, et vedaja ei saa päeva pealt lihtsalt ära kaduda. Lepingu järgi on GoBusil etteteatamisaega kolm kuud, kui nad soovivad lepingu üles öelda,” sõnas Männik, lisades, et kuna vedajafirmaga on sõlmitud haldusleping, ei saa seda ka ühepoolselt üles öelda, vaid ainult poolte kokkuleppel, kirjutas Saarlane.
AS-i GoBus Saaremaa osakond peab Saare maakonna liine teenindama kuni uue vedaja leidmiseni. Männik märkis, et pärast 11. septembrit peaks ka Saare- ja Muhumaa bussiliikluses selgus tulema.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele