Eilses Äripäevas ilmunud lugu bussifirma
GoBus kahjumitest, miinusesse jõudnud omakapitalist ning ähvardavast
kriminaalkaristusest on ohu märk ka Saaremaa niigi trööstitule bussiliiklusele,
tõdes eile Saare maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja
kohusetäitja Mika Männik.
“Lugesin Äripäeva, kuid võin öelda, et vedaja ei saa päeva pealt lihtsalt ära kaduda. Lepingu järgi on GoBusil etteteatamisaega kolm kuud, kui nad soovivad lepingu üles öelda,” sõnas Männik, lisades, et kuna vedajafirmaga on sõlmitud haldusleping, ei saa seda ka ühepoolselt üles öelda, vaid ainult poolte kokkuleppel, kirjutas Saarlane.
AS-i GoBus Saaremaa osakond peab Saare maakonna liine teenindama kuni uue vedaja leidmiseni. Männik märkis, et pärast 11. septembrit peaks ka Saare- ja Muhumaa bussiliikluses selgus tulema.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.