• 25.07.08, 19:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestis võivad rongiliinid kaduda

Eestis tuleb lähiaastatel välja vahetada peaaegu kõik reisirongid, kuna nende kasutusaeg hakkab lõppema, mis ei kindlusta aga vähemtasuvatel liinidel rongiliikluse säilimist.
Juba kahe aasta pärast lõpeb Edelaraudteel seitsme rongikoosseisu ehk kolmveerandi rongide ning üsna peagi ka enam kui 30-aastaste elektrirongide kasutusaeg, vahendasERR.
Elektriraudtee juhatuse liikme Kuldar Väärsi sõnul peaks ettevõte valitsuse esialgse plaani kohaselt ostma 36 uut rongi, mille operaator selguks rahvusvahelisel konkursil.
Kui rongide ostmise kohalt valitseb üksmeel, siis selles, kuhu nad sõitma peaksid, mitte. Praegu soovib valitsus eraldada enam kui kuussada miljonit krooni, et muuta sarnaselt Tartule atraktiivseks ka Viljandi ja Pärnu suunad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Riigikogu liige Silver Meikar selgitas, et Tartu liinil makstakse ühe reisija piletihinnale peale 40 krooni, kuid mõnedele teistele liinidele rohkem, mistõttu on need aga jätkamiseks liiga kallid.
Praegu sõidab näiteks Pärnusse liiga vähe inimesi, et rongiliikluse arendamist kuidagi õigustada. See ei pruugiks ehk nii siiski olla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele