• 01.07.08, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Automüük langes eelmisel kuul 25 protsenti

Eelmise kuu müüginumbrid võrreldes möödunud aasta sama kuuga on jälle languses ja seda seekord lausa 25 protsendi jagu.
Suurimaks kukkujaks eesotsas on Honda, kel möödunud kuul läks koguni enam kui poole vähem autosid müüki, vahendas Motors24 ARKi statistikat. Esikümnest on vaid kolm marki suutnud tõusta ja neist kõige rohkem Citroen, kelle müük toetub suuresti C4 edule, mida läks eelmisel kuul üksi 88 tükki.
Suuresti on kukkunud ka Opel, kes on müünud üle saja auto vähem kui eelmisel aastal samal perioodil. Esimene on endiselt Toyota, kes on küll kukkunud, kuid mitte niipalju, et kedagi endast mööda lasta.
Autode müük juunis 2008 ja juunis 2007

Artikkel jätkub pärast reklaami

Top 10
Mark 
2008 
2007 
muutus% 
TOYOTA263404−35
CITROEN22317627
HONDA197415−53
SKODA1571542
VOLKSWAGEN152170−11
MAZDA148162−9
FORD1121093
HYUNDAI91138−34
NISSAN90108−17
OPEL87188−54

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele