Eelmise kuu müüginumbrid võrreldes möödunud
aasta sama kuuga on jälle languses ja seda seekord lausa 25 protsendi jagu.
Suurimaks kukkujaks eesotsas on Honda, kel möödunud kuul läks koguni enam kui poole vähem autosid müüki, vahendas Motors24 ARKi statistikat. Esikümnest on vaid kolm marki suutnud tõusta ja neist kõige rohkem Citroen, kelle müük toetub suuresti C4 edule, mida läks eelmisel kuul üksi 88 tükki.
Suuresti on kukkunud ka Opel, kes on müünud üle saja auto vähem kui eelmisel aastal samal perioodil. Esimene on endiselt Toyota, kes on küll kukkunud, kuid mitte niipalju, et kedagi endast mööda lasta.
Autode müük juunis 2008 ja juunis 2007
Artikkel jätkub pärast reklaami
Top 10
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.