Eilsel AvtoVAZi aktsionäride
aastakoosolekul kinnitati tootmise alustamise tähtaega Renault tehnoloogia
alusel, kuid Lada kaubamärgi all.
Ülejärgmisel aastal peavad kõigepealt tulema viie- ja seitsmekohalised universaalid ning kerged tarbesõidukid, kirjutas Kommersant.
Peale selle teatas ettevõte 1,4 ja 1,6 liitriste uute mootorite, uue säästuauto ja maasturi mudelite väljatöötamisest. Venemaa suurim autotootja teatas ka seniste tooteperekondade arendamise jätkamisest, sealhulgas sportmudelite konstrueerimisest seeriaautode baasil.
Renault ostis AvtoVAZi osaluse märtsis 1,166 mld dollari eest. 75% pluss ühe hääle omanikud on võrdsetes osades Rosoboroneksport, IK Troika Dialog ja Renault. Direktorite nõukogu esimeheks valiti eile riigifirma Rostehnologii juht Sergei Tšemezov. Eelmisel aastal müüs ettevõte 663500 autot.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.