Odavlennufirma easyJet võtab alates
käesoleva aasta oktoobrist kõikidel liinidel kasutusele uue
lennuplaneerimissüsteemi Lido Operations Centre (Lido OC). Uue süsteemiga loodab
lennufirma kulusid kärpida.
Lido OC lennuplaneerimissüsteem võimaldab lennufirmal optimeerida lennumarsruute vähendades kütusekulu ning parendades üldiste kulude säästu, teatas ettevõte. Seejuures võetakse arvesse liiklusvoolu piiranguid (Traffic Flow Restrictions - TFR), kontrollitakse automaatselt iga liini regulatsioone ning planeeritakse parimat lennumarsruuti hinnates ilmastikutingimusi, lennu aega, kütusesäästlikkust ning kulusid.
easyJet’i operatsioonidejuhi Cor Vrieswijk sõnul omab hiljutine kütusehindade tõus Euroopa lennundusele dramaatilist mõju ning sellest tingituna võtab easyJet kasutusele uued meetmed kulutuste vähendamiseks ning kütusesäästlikkuse parandamiseks. „Otsustasime Lido OC süsteemi ja TFR mooduli kasuks, sest need aitavad meil läbi dünaamilise lennuplaneerimisprotsessi optimeerida lennuliikluse marsruute ning vähendada kulutusi,” ütles Vrieswijk.
Tegu on täisautomaatse süsteemiga, mis aitab dispetšeritel oma tööd efektiivsemalt teha ning vabastab ressursse jätkuva kasvu tagamiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lennuplaneerimissüsteemi kasutusele võtmine on easyJet’i efektiivsusprogrammi üks osa, mille eesmärgiks on ratsionaliseerida lennukiparki, tõsta meeskonna efektiivsust, vähendada üldkulusid ning lennufirma hiljuti avaldatud uute CFM mootorite abil vähendada ka NOx ja CO2 emissiooni ning tagada säästlik kütusekasutus.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.