• 12.06.08, 17:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

United Motors: BMW klient ei sõida trolliga

United Motorsi uus keskus paar kilomeetrit pealinnast väljas on Peetri keskuse juhi Ants Kanteri sõnul põhjendatud, kuna BMW klient ei sõida trolliga.
United Motors avas 100 miljonit krooni maksma läinud uue BMW autokeskuse.
Alates esmaspäevast on BMWsid maaletooval United Motorsil pealinna piirkonnas kaks esindust, üks Haabersti ringtee lähedal,teine Tartu maanteel, mõni kilomeeter linna piirist väljas.
Lisaks salongile on uueskeskuses Baltimaade moodsaim remonditöökoda.
„Pakume klientidele nii uute kui ka kasutatud autode ja mootorrataste müügi kõrval ka autoremondi ja hoolduse teenuseid ning varuosi,“ rääkis värske United Motorsi Peetri keskuse juht Ants Kanter.
Peetri keskuse tähtsaim osa on remonditöökoda, millesse investeeriti ligi 15 miljonit krooni. Töökoja kogupind ulatub 2000 ruutmeetrini, millest kõige olulisem on kereremondi osakond.
Kanter rääkis aripaev.ee-le, et uuest keskusest võib leida BMW ja Alpina koostööna valminud luksusliku iluduse. "Kui M-seeria auto on kiire ja mugav, siis koostöös Alpinaga valminud autole on lisaks forsseeritud mootorile asetatud suurt rõhku ka sisedisainile," rääkis Kanter uhkelt alles eile keskusesse jõudnud sõidukist.
Autokeskuse juhi sõnul jääb eksklusiivne auto autosalongi vaid mõneks kuuks. „Kui unikaalse auto vastu on huvi, siis hakkame BMW Alpina mudelitega põhjalikumalt tegelema,“ lubas Kanter. Tuunitud auto eest tuleb tulevasel omalikul välja käia mitte vähem kui 2,34 miljonit krooni.
Küsimusele, kas BMW fännid leiavad tee ka uude keskusesse,vastas mees, et logistiliselt onPeetri keskusparemal kohal. "Kui võtta näiteks Vabaduse väljak, siis on mõlemasse keskusesse peaaegu üks maa. Näiteks Lasnamäe ja Viimsi inimestel on parem meie juurde sõita,“ arvas keskuse juht.
"BMW klient ei sõida trolliga. Kui auto tuuakse keskusesse, tuleb tavaliselt abikaasa või töökaaslane inimesele järele või siis tellib klient takso. Kuna meie keskus asub lennujaamast vaid mõne kilomeetri kaugusel, siis tuleb siia takso väga kiiresti," põhjendas mees, miks BMW omanik peaks oma auto just Peetri keskusesse hooldusesse tooma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.24, 16:11
Lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks – Infopanga võlaregister
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele