Saksa Auto juhatuse liige Jussi Pärnpuu
kommenteeris United Motorsi 100 miljonit krooni maksma läinud uue BMW
autokeskuse avamist, et uusi keskusi on muidugi mõtet ehitada.
„Täna ei lähe, homme läheb,“ kommenteeris ta langevat automüüki.
„Vaadake asja väheke pikemas perspektiivis. 2005. aastal tõusis 2004. aastaga võrreldes automüük 25%, 2006. aastal tõusis 2005. aastaga võrreldes 23%, 2007. aastal tõusis 2006. aastaga võrreldes 29%. 7% langus viimase kolme aasta umbes 70% kasvu kõrval ei ole traagiline,“ lisas ta.
Ka andis ta väikese vihje, et Saksa Autole on praegune keskus kitsaks jäämas ja ka nemad plaanivad uue ehitada. „Ehitame ka, küll väheke odavama. Veel sellest täpselt rääkida ei saa, kuid mõtted käivad,“ lisas ta.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.