Uute autode müük on endiselt miinuses.
Võrreldes eelmise aasta mai kuuga oldi seekord ARKi andmete kohaselt lausa 17
protsendiga miinuses.
AMTELi andmetel uute autode müük langes 15%, nullides viimase kahe aasta higi ja vaeva ningjäädes pidama 91 tehingut allapoole 2006. aasta taset, kirjutas Auto 24.
Kõige suuremad kannatajad möödunud kuul olidki esiotsa Toyota ja Honda, mille müük hävis enam kui kolmekümne protsendiga. Kolmandat kohta ehk Mazdat on seni veepeal hoidnud uue „Kuue“ tulek, vahendas Motors24. Tõsi on küll see, et suvel on selle auto tarnimisega probleeme, sest etteantud limiit on selleks aastaks üsna väike. See paraneb aga sügise poole.
Volkswagen, KIA ja Nissan on endiselt plussis. Eriti just viimane, kuid eelmise aasta tarneprobleemid on ka tänaseks lahenduse saanud. Huvitav on muidugi fakt, et üheteistkümnendaks on tabelis tõusnud Mercedes, kellel hoolimata sellel aastal puuduvatest mudeliuuendustest õnnestus maha müüa 28% rohkem sõidukeid kui eelmisel aastal. Üldiselt on kolm Saksa premiumbrandi esiosale lähemale kerkinud. Subaru on hoo üles saanud tänu lisandunud uuele esindusele ja uuele Foresterile, mis kahepeale kokku andsid 42% müügikasvu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tõeline imeauto on aga Fiat, kes oma müügitulemused Münchauseni kombel patsi pidi üles vedas. Abiks uue 500 rambivalgus ja kasvuks koguni 135%. Kvaliteetautodest on kahtlaselt hästi läinud Mercedesel.
On karta, et languse trend jätkub. Üldiselt on teada, et soojad ilmad autosalongidesse kliente ei lisa ja suveks langeb müükveelgi.
Mai 2008 ARKi automüügi top 10
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.