Amserv Auto müügijuhi Joel Mitti sõnul ei
ole Toyotade müügi languses midagi üleloomulikku. Kuna Toyota näol on tegemist
turuliidriga, siis on üsnagi loomulik, et müügi languse korral paistab vahe
teravamalt silma.
„Automüügi vähenemine ei ole üleöö toimuv protsess. Juba sügisel oli näha tellimuste vähenemist, ning nüüd kui tehakse vähem tellimusi, on näha automüügi langust,“ sõnas Amserv Auto müügijuht Joel Mitt.
Autoregistrikeskuse andmeil langes Toyotade müük võrreldes eelmise aasta maiga tervelt 32%.
"Oleme positiivselt meelestatud ja loodame, et meil õnnestub müüa vähemalt sama kogus autosid, mis eelmisel aastalgi,“ rääkis Mitt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mullu müüs Amserv Auto 1828 Toyotat ning 244 Lexust.
Küsimusele, kas ka kütuse hinna pidev tõus on pannud kliente ka ratsionaalsemaid autosid ostma, vastas Mitt, et kindlasti on mudeli kütuse kulu saanud määravamaks, kui varemalt.
„ Kindlasti on kütuse hinnatõus mõjutanud. Kui mitte ainult, siin mängib rolli ka majanduse olukord. Inimesed on rohkem keskklassi javäiksemaid autosid vaatama hakanud," tõdes müügijuht.
Siiski ollakse meelestatud positiivselt, ning midagi häirivat müügilanguses ei nähta.
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.