Amserv Auto müügijuhi Joel Mitti sõnul ei
ole Toyotade müügi languses midagi üleloomulikku. Kuna Toyota näol on tegemist
turuliidriga, siis on üsnagi loomulik, et müügi languse korral paistab vahe
teravamalt silma.
„Automüügi vähenemine ei ole üleöö toimuv protsess. Juba sügisel oli näha tellimuste vähenemist, ning nüüd kui tehakse vähem tellimusi, on näha automüügi langust,“ sõnas Amserv Auto müügijuht Joel Mitt.
Autoregistrikeskuse andmeil langes Toyotade müük võrreldes eelmise aasta maiga tervelt 32%.
"Oleme positiivselt meelestatud ja loodame, et meil õnnestub müüa vähemalt sama kogus autosid, mis eelmisel aastalgi,“ rääkis Mitt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mullu müüs Amserv Auto 1828 Toyotat ning 244 Lexust.
Küsimusele, kas ka kütuse hinna pidev tõus on pannud kliente ka ratsionaalsemaid autosid ostma, vastas Mitt, et kindlasti on mudeli kütuse kulu saanud määravamaks, kui varemalt.
„ Kindlasti on kütuse hinnatõus mõjutanud. Kui mitte ainult, siin mängib rolli ka majanduse olukord. Inimesed on rohkem keskklassi javäiksemaid autosid vaatama hakanud," tõdes müügijuht.
Siiski ollakse meelestatud positiivselt, ning midagi häirivat müügilanguses ei nähta.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.