Rahvusvahelise tsiviillennunduse
assotsiatsiooni juht Giovanni Bisignani arvustas eile karmisõnaliselt Briti
lennundusvõime, kes ei tule oma tööga toime, kuid tahavad ikkagi järsult tõsta
lennufirmadelt küsitavat tasu.
"Selle aasta viletsaima lennundusadministratsiooni auhinna saab Britannian Civil Aviation Authority (CAA). Vaadake Heathrow`d. Selle teenindustase on rahvuslik häbiplekk," kõneles Bisignani Reutersi teatel organisatsiooni aastakoosolekul.
Londoni tähtsaimas õhuväravas algas märtsi lõpul uue 5,4 mld eurot maksnud 5. terminali avamise järel kaos. British Airways jättis ära sadu lende ja saatis valedesse sihtpunktidesse kümneid tuhandeid reisijate kohvreid. Seejärel vabastati lennufirmas ametist kaks juhtivtöötajat.
Bisignani avaldas imestust, et CAA kavatseb oma tasusid järgneva viie aasta jooksul tõsta 86%. Eelnenud viie aastaga tõusid tasud 50%. "Kas mõni lennufirma võiks endale lubada piletihinda 86% tõsta? Mitte ükski. Selline asi võib toimuda ainult monopoliriigis," ütles IATA juht.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.