• 03.06.08, 14:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IATA boss: Heathrow on rahvuslik häbi

Rahvusvahelise tsiviillennunduse assotsiatsiooni juht Giovanni Bisignani arvustas eile karmisõnaliselt Briti lennundusvõime, kes ei tule oma tööga toime, kuid tahavad ikkagi järsult tõsta lennufirmadelt küsitavat tasu.
"Selle aasta viletsaima lennundusadministratsiooni auhinna saab Britannian Civil Aviation Authority (CAA). Vaadake Heathrow`d. Selle teenindustase on rahvuslik häbiplekk," kõneles Bisignani Reutersi teatel organisatsiooni aastakoosolekul.
Londoni tähtsaimas õhuväravas algas märtsi lõpul uue 5,4 mld eurot maksnud 5. terminali avamise järel kaos. British Airways jättis ära sadu lende ja saatis valedesse sihtpunktidesse kümneid tuhandeid reisijate kohvreid. Seejärel vabastati lennufirmas ametist kaks juhtivtöötajat.
Bisignani avaldas imestust, et CAA kavatseb oma tasusid järgneva viie aasta jooksul tõsta 86%. Eelnenud viie aastaga tõusid tasud 50%. "Kas mõni lennufirma võiks endale lubada piletihinda 86% tõsta? Mitte ükski. Selline asi võib toimuda ainult monopoliriigis," ütles IATA juht.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.24, 16:11
Lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks – Infopanga võlaregister
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele