Saare maavalitsuse välja kuulutatud
ühistranspordi riigihange maakonna bussiliinide teenindamiseks võib nurjuda,
kuna praegu veel ametlikult kinnitamata andmetel on riigihanke käigus tehtud
kaks pakkumist maavalitsuse käsutuses olevatest eelarvelistest vahenditest
kõrgemad.
Eilse Ruhnu visiidi ajal puudutas Saare maavanem Toomas Kasemaa ühe oma esinemise ajal põgusalt ka maakonna ühistranspordiga seonduvaid küsimusi, kirjutas Oma Saar.
Muuhulgas andis maavanem mõista, et äsja lõppenud riigihange maakonna bussiliinide teenindaja leidmiseks võib kas ebaõnnestuda või siis lõppeda sellega, et maakonnasiseste bussiliinide arvu tuleb veelgi kärpida. Taoliste võimalike arengute põhjus on üks – riigihanke käigus laekunud pakkumiste hind on liiga kõrge.
Maavanema sõnul küsitakse tehtud kahes pakkumises kolmandiku võrra kõrgemat hinda liinikilomeetri teenindamise eest, kui maavalitsus olemasolevate vahendite juures seda maksta suudaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ühe väljapääsuna, kuidas tekkinud olukorda lahendada, nägi maavanem ka seda, et vallad tulevad riigile appi, sest praeguses olukorras ei suuda riik üksinda maakonnasisest ühistransporti ülal pidada.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.