Kütusefirma Statoili juhi Helle
Kirs-Toigeri sõnul nad Eesti Energiale alla ei anna ning kui elektriautode hulk
teedel muutub märkimisväärseks, lisandub tanklatesse ka stepsleid, kust neid
laadida.
„Muudatustesse tasub suhtuda alati avatud meelega, sest igas muudatuses võib peituda uus võimalus,“ vastas Kirs-Toiger küsimusele, kuidas elektriautode lisandumine linnapilti Statoili tegevust mõjutaks. Pärimisele, kas too salapärane lause võib tähendada, et Statoil hakkab vajadusel võimaldama elektriauto omanikel oma sõiduriistasid tanklates laadida, vastas naine jaatavalt. „Kui sellise teenuse järele peaks tekkima tarbija nõudlus, siis küllap tekib ka pakkumine.“
Kommenteerides kuuldusi justkui teeniks Statoil suurema osa oma kasumist mitte kütuse, vaid hoopis muude kaupade ja teenuste müügist,jäi Kirs-Toiger aga kidakeelseks. „Kuuldused sellest, et poe ja teenuste kasum moodustab põhiosa ettevõtte puhaskasumist on liialdatud. Meile on võrdselt oluline nii mootorikütuste müügitulu kui poekaupade ja teenuste müügitulu.”
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.