• 28.05.08, 17:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alitalia sipleb endiselt võlavõrgus

Võlgades vaevlev Itaalia lennukompanii Alitalia on teatanud, et hiljutine valitsuse antud laen ei ole piisav ning ettevõte vajab ellujäämiseks kiiret rahasüsti.
Hiljuti sai võlgades vaevlev Itaalia lennuettevõte Alitalia peaminister Silvio Berlusconi lubatud 300 miljoni eurose (4,7 miljardi kroonise)rahasüsti, mis hoidis ära ettevõte kokkukukkumise.
Ettevõte avaldas, et mullu jäädi ligi poole miljardi euroga kahjumisse, seda on küll mõnevõrra vähem, kui 2006. aastal, mil lennuettevõte kahjum ulatus ligi 630 miljoni euroni (9,8 miljardi kroonini).
Alitalia, kes vaevleb 1,35 miljardi euro (21 miljardi krooni)suuruses võlas, põhjendab, et suur kahjum on tulnud kütuse hinna kiirest tõusust, tehnilistel põhjustel ära jäänud lendudest ning säästureise pakkuvatest konkurentidest.
Itaalia ajalehtede veergudel spekuleeritakse, et lennuettevõtteostu vastu tunneb huviIntesa Sanpaolo pank. Samuti tunneb ettevõtevastu huvi Air One juht Carlo Toto koos rollerite valmistaja Piaggio juhi Roberto Colaninnoga. Toto, tegi ka varemalt Alitaliale ostupakkumise, millefirmatoona tagasi lükkas.

Seotud lood

  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele