Estonian Airi PR-juht Ilona Eskelinen ütles
aripaev.ee-le, etEuroopa Parlamendi plaan keelustada lennufirmade ligipääs
tasuta CO2 emissioon kvoodile on menetluses olev kava ning ennatlik on
öelda,palju hakkab ligipääs maksma ning kui palju seemõjutab
piletihindu.
"Hetkel on tegu menetluses oleva kavaga. Millisel kujul see vastu võetakse, pole teada," kommenteerisPR-juhtEuroopa Parlamendi plaani keelustada lennufirmade ligipääsu tasuta CO2 emissiooni kvootidele ning lisas, et seega onpisut ennatlik öelda millal CO2 kvoodid lennufirmale maksustatakse, kui palju hakkab seemaksmaning millistmõju avaldab seepiletite hindadele.
Küsimusele, kas ka rekordiline naftahind mõjutab teie piletite hindu, vastas Eskelinen, et kulutused kütusele moodustavad lennufirma kuludest märkimisväärse osa. “Oleme naftahinna rekordilisele hinnatõusule reageerinud sarnaselt teiste regioonis tegutsevate lennufirmadega - kehtestades kütuse lisatasu. Lisatasu kehtestamise mõte on selles, et kütusehindade langedes loobume kehtestatud tasust,” rääkis ta.
Kui suur saab olema piletite hinnatõus lähitulevikus, kommenteeris Eskelinen, et seda on antud hetkel keeruline kommenteerida, kuna kütusehinna muutused on raskesti prognoositavad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.