Estonian Airi PR-juht Ilona Eskelinen ütles
aripaev.ee-le, etEuroopa Parlamendi plaan keelustada lennufirmade ligipääs
tasuta CO2 emissioon kvoodile on menetluses olev kava ning ennatlik on
öelda,palju hakkab ligipääs maksma ning kui palju seemõjutab
piletihindu.
"Hetkel on tegu menetluses oleva kavaga. Millisel kujul see vastu võetakse, pole teada," kommenteerisPR-juhtEuroopa Parlamendi plaani keelustada lennufirmade ligipääsu tasuta CO2 emissiooni kvootidele ning lisas, et seega onpisut ennatlik öelda millal CO2 kvoodid lennufirmale maksustatakse, kui palju hakkab seemaksmaning millistmõju avaldab seepiletite hindadele.
Küsimusele, kas ka rekordiline naftahind mõjutab teie piletite hindu, vastas Eskelinen, et kulutused kütusele moodustavad lennufirma kuludest märkimisväärse osa. “Oleme naftahinna rekordilisele hinnatõusule reageerinud sarnaselt teiste regioonis tegutsevate lennufirmadega - kehtestades kütuse lisatasu. Lisatasu kehtestamise mõte on selles, et kütusehindade langedes loobume kehtestatud tasust,” rääkis ta.
Kui suur saab olema piletite hinnatõus lähitulevikus, kommenteeris Eskelinen, et seda on antud hetkel keeruline kommenteerida, kuna kütusehinna muutused on raskesti prognoositavad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.