Audisid müüva Reval Auto turundusjuht Rivo
Saarna ei soovinud küll Silberauto majandustulemusi kommenteerima, kuid märkis,
et neil kasvasid hästi nii käive kui ka kasum.
„Audi Eesti käive kasvas mullu 2006. aastaga võrreldes 40%, sh uute autode müügikäive 47%. Kasum suurenes ca kolmandiku võrra. Selleks aastaks prognoosime 2007. aastaga võrreldes mõõdukat, 10% kasvu,“ rääkis Saarna.
Saarna ütles, et on tulevikuarengute suhtes positiivne. Ta tõi näitena välja, et 2007. aastal müüdi Eestis 204 Audi sõiduautot, mille hind ületas 1 miljoni krooni piiri. Sel aastal müüb Audi vähemasti sama hästi.
„Enimmüüdud premium-segmendi mudel oli 2007. aastal Eestis Audi A6, mida müüdi kokku 251 autot. Võrdluseks, see on 17% enam kui konkurentide Mercedes-Benz E-klassi ja BMW 5-seeria mudelite müüginumber 2007. aastal kokku,“ väljendas turundusjuht tulemuste ülerõõmu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Saarna andmetel pole ajakirjanduses avaldatud spekulatsioonid automaksu ja selle kehtestamise võimaliku aja üle autoturgu mõjutanud.
Reval Auto AS müüs 2007. aastal 620 ja 2006. aastal 435 Audit.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.