Kommest Auto teatas vastuseks aripaev.ee
kommentaaripalvele, et nad pakuvadpraegu Peugeot'sid kuni 20% letihinnast
soodsamaltkõigile ostuhuvilistele.
ASi Kommest Auto juhatuse esimehe Raido Toonekure sõnul tegi Kommest tõepoolest Media House'ile ettepaneku osta soodsa hinnaga autosid. "Meie asi ongi automüük," ütles Toonekurg.
"Sama soodushind kehtib ka kõikidele teistele klientidele, nt mainitud 607 seisab sama hinnaga Sõpruse puiestee keskuse ees," sõnas Toonekurg.
"Jutt oli neljast autost ja kokkuleppe järgi said neid soetada vaid agentuuri töötajad, selline avalik kiri koostööpartnerilt tuleb mulle aga üllatusena," märkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Küll kinnitan ma aga kirja viimast lõiku, et "kel huvi, võtku kiiresti-kiiresti ühendust, sest hea hinnaga autosid ei pruugi kõigile jätkuda," lisas Toonekurg.
Kommest Auto juht jättis vastamata küsimusele, kellele veel võla katteks autosid pakutud või antudon ning kui palju ja milliseid autosid võib hetkel võlgade tasaarveldamiseks saada.
Meedaagentuuri Media House juht Raido Raamat saatis agentuuriga seotud reklaamifirmade töötajaile e-kirja, kus mainis Kommest Auto makseraskusi, Media House ja Kommest Auto vahelisttasaarveldust ning seda, ettema pakkumisest huvitatud Peugeot'de ostjail tuleks raha maksta otse Media House'ile.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.