Kui meil kõigis majandusharudes valitseb
samasugune korralagedus nagu raudteevedudes, siis millist majanduskasvust me
üldse rääkida saame, ütles transiidiettevõtte Spacecom juhatuse esimees
OlegOssinovski transiidikonverentsil.
Ossinovski sõnul on Spacecom, kes oli Eesti Raudteele ainuke tõsine konkurent, praeguseks turult lahkunud. Ossinovski sõnul Westgate'ist Eesti Raudteele konkurentsi ei ole. "Tegelikult ei ole me oma pille päriselt kokku pakkunud. Praegu me küll aktiivselt vedudega ei tegele, aga kuna nn raskevara ehk siis vedurid on meil olemas, ei välista me, et kord tuleb aeg, kus äratame vedurid talveunest ning asume uuesti tegutsema. Täna pakume me Iru depoos remonditeenust,“ rääkis mees.
"Me saime klientidelt vähem kuiEesti raudteele infrastruktuuri kasutamise eest. Praegu on selgelt näha, kui sandis olukorras oninfrastruktuur, mille lagunemist võib iga päev jälgida. Kui võtta, et Läti ja Leedu soetavad endale uusi vedureid, siis viimasel ajal on raudtee saanud juurde kõigest kaks vedurit ja ka need ostis Spacecom,“ kirjeldas Ossinovski.
Lähiaastateks ennustab Ossinovski veohinna kolmekordistumist, kuna madalate hindade tõttu ei saa riik raudteelt midagi. "Millegipärast doteerivad Eesti maksumaksjad Venemaa naftagigante. Aga uskuge mind, neil on raha küllalt,“ sõnas transiidiärimees.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ossinovski sõnul on tulevikus aga veohindu raske tõsta, kuna sõlmitud on fikseeritud hinnaga pikaajalised lepingud. Lepingute sõlmimisel ei nähtud ette aga inflatsiooni järsku tõusu.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.