Kuigi Eestis Peugeot’ müük kahaneb, siis
Ida-Euroopas kasvab Prantsuse autotootja turuosa turust kiiremini.
2007. aastal kasvas globaalne autoturg 4,9%, müüdi 68,4 miljonit sõiduautot, selgub ettevõtte majandustulemustest. Peugeot' ja Citroenide müük kasvas 1,9% ehk müüdi 3,4 miljonit prantslaste sõidukit. Neile kuulub 5protsendiline turuosa.
Ida-Euroopa autoturg kasvas 12,3%, 2007. aastal müüdi piirkonnas 1,2 miljonit sõidukit. Prantsuse autotootja müük kasvas 2007. aastal 15,6%, müüdi 132 500 autot.
Eestis on Peugeot' müüginumbrid langemas. ARK statistikast selgub, et 2008. aasta märtsis müüdi vaid 61 Peugeot' sõiduautot, mullu samal ajal müüdi neid 129 ehk langus 52%. Aprillis müüdi vaid 59 Peugeot'd.
Seotud lood
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.