Kuigi Eestis Peugeot’ müük kahaneb, siis
Ida-Euroopas kasvab Prantsuse autotootja turuosa turust kiiremini.
2007. aastal kasvas globaalne autoturg 4,9%, müüdi 68,4 miljonit sõiduautot, selgub ettevõtte majandustulemustest. Peugeot' ja Citroenide müük kasvas 1,9% ehk müüdi 3,4 miljonit prantslaste sõidukit. Neile kuulub 5protsendiline turuosa.
Ida-Euroopa autoturg kasvas 12,3%, 2007. aastal müüdi piirkonnas 1,2 miljonit sõidukit. Prantsuse autotootja müük kasvas 2007. aastal 15,6%, müüdi 132 500 autot.
Eestis on Peugeot' müüginumbrid langemas. ARK statistikast selgub, et 2008. aasta märtsis müüdi vaid 61 Peugeot' sõiduautot, mullu samal ajal müüdi neid 129 ehk langus 52%. Aprillis müüdi vaid 59 Peugeot'd.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.